lunes, 3 de febrero de 2014

Nire lehenengo sketchscrawl eguna, Bilbon.

Urtarrilaren 25ean Bilbora hurbildu nintzen  Euskalerria's SketchCrawl taldearen deialdiarekin bat egiteko. Hau 42.a bazen ere, lehenengo aldiz batu nintzen jaialdi honetara.
Semearen futbol partida ikusteko alde egin behar nuenez, berehala hasi nintzen marrazten, Darío de Regoyosen artelanez inguratuta.


 Bazkaltzera itzuli nintzen. Kafe Antzokiaren aterpea ondo profitatu genuen hitz aspertu ederra egiteko, marrazteari berriro ekin baino lehen.

Euriak beste aukerarik ematen ez zuenez, bertan bukatu genuen interesgarria eta errepikatzeko modukoa iruditu zitzaidan esperientzia, nire blogean xehetasun handiagoz kontatu dudana.
Eibar arte!!

2 comentarios:

  1. Lehenengoari kronika jarri berria eta hurrengoaren deialdia agertu:
    43rd World Wide SketchCrawl, mundu osorako deialdia, apirilaren 19an, larunbata. Eibarren?
    http://www.sketchcrawl.com/forum/viewforum.php?f=70

    ResponderEliminar
  2. Kaixo Gorka, Ongi etorri..! Zuk asko marraztu zenuen!

    ResponderEliminar