viernes, 4 de mayo de 2012

Aurkezpena. Presentación.

 Kaixo, Ramón Lejardi naz, neure blogeko moduan Bizkaieraz eta gazteleraz idatziko dot hemen be. Bedarun (Ie) bizi naz, 51 urte ditut eta txikitatik euki dot marrazteko zaletasuna, aldi batzuetan gehiago eta beste batzuetan baztertuta be euki dot zaletasun hori. Orain dala urte eta erdi edo Durangoko Euskal liburu eta disko azokan The Balde aldizkariko zenbaki bat hartu neban eta bertan Josu Marotok idatzitako artikulu bat irakurri eta marrazkiak ikusi ondoren marrazki koadernotako mundu onetara ateak zabaldu jatazan. Egun batzuetan marrazki zaleen blogetetik ibili eta gero neurea sortzea erabagi neban. Ordutik akuarelakin probau eta hemen nabil gero eta gehiago marrazten. Logroñora ezin izan neban joan baina hurrengo egunan, domekan, Busturira joan nintzan eta bertan dagoan Madariaga Dorretxea marraztu neban koloretako arkatzakin Paper Blanks" koadernoan.
Eskerrikasko Josu, Pili, Ana eta Edurneri.


Hola, siguiendo con las presentaciones, soy Ramón Lejardi, he pensado hacer mis entradas en Euskera Vizcaíno, y castellano como acostumbro en mi blog, que algunos de vosotros ya conocéis. Soy de Bedarona (Ea) tengo 51 años y desde niño me gusta dibujar, algunas temporadas he dibujado más otras incluso lo tenía medio abandonado. Pero un día hace así como año y pico en la feria del Libro y Disco Vasco de Durango me dieron un ejemplar de la revista The Balde y casualmente era el nº en el que Josu Maroto escribía un articulo y después de leerlo y ver sus dibujos descubrí este mundo del dibujo en la calle y los cuadernos. Después de varios días visitando blogs de aficionados decidí crear el mío, sin tener mucha idea, compre acuarelas y aquí sigo dibujando más cada día. No pude ir a Logroño pero al día siguiente, el domingo, fui a Busturia y dibuje la Torre Madariaga con lápices de colores en cuaderno Paper Blanks. 
Gracias a Josu, Pili, Ana y Edurne.

1 comentario: